economist Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 På min Dell Latitude d600 har det vært slik at når jeg bruker volumknappene og lyd av/på knappen så har det dukket opp en liggende skala for lydnivå nederst på skjermen. Denne dukker ikke opp lenger og det irriterer meg, da jeg nå må bruke musen og fikle med lydvolumikonet nedre i høyre hjørne. Hva har skjedd og hvordan kan jeg få den tilbake?? kanskje dette er et hardware problem, men jeg begynner her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vanligvis er dette styrt av et ekstra program som starter opp med maskinen. Har du sjekket msconfig (start -> kjør -> msconfig ->startup) for noe som kan ligne på et slikt? Mulig du også må installere programvare som fulgte med maskinen. På mitt tastatur heter dette programmet Type32.exe. Hva det er på din aner jeg ikke. Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 på min dell inspiron heter det programmet for "Quickset" og det viser skala for lyd og wlan og en del annet. kan også slå av hver enkelt ting, mulig du bare har slått det av. da er det bare å trykke på quicksetlogoen nede i venstre hjørne. Lenke til kommentar
economist Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 jeg tror jeg må ha deaktivert quickset eller no lastet ned ny fra dell works like a dream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå