Anterialis Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Når jeg skal brenne plater, og huker av for "tillat å brenne flere ting etter at cd-en er brent" (multi session plate), så klarer den ikke å brenne EndTrack. Det står at den har skjedd en skrivefeil, og jeg får feilmeldinger som er skrevet i topic. Huker jeg av for dette (slik at cd-en lukkes) fungerer det fint. Kommer det ann på platen om Cd-en kan lukkes eller ei? På forhånd takk Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har du oppdatert til nyeste firmware eller prøvd andre plater?. Hvilket brenner program bruker du. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Bruker Nero Express. er en av de nyeste. Har ikke prøvd andre plater nei... Kommer dette an på cd-plata? Kan prøve å laste ned nye drivere til brenneren.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ville bare si at jeg fikk til å brenne en iso ved 16x med min nec3550. Før funket det ikke(på over 16x). Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Iso filer kan være noe drit å brenne med Nero 7 iallefall. Har opplevd det samme selv med Min Plextor PX-716A. Med Nero 6 fungerer det greit forsåvidt. Har enda ikke prøvd å brenne ISO med den nyeste Nero 7 versjonen jeg men. Har den installert, men har ikke testa den versjonen enda. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Nero 7 er på det beste ustabil. Oppgradert firmware på brenneren er alltid en fordel. Prøv med andre plater, noen plater i kombinasjon med noen brennere er rett og slett ukompitable, plater kan også ha produksjonsfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå