akristina92 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei. Finnest det en prøveversjov av City of Heroes/Villians? Syns dette spillet ser utrolig kult ut, men tar ikke sjangsen på å kjøpe det. Takk. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Om du har en kompis som har kjøpt det så fikk han med en ekstra dvd + en guest key som han kan gi vekk til en venn.. er vel det eneste jeg vet om.. Men kjøp det er faktisk ganske artig Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Sendte deg 14 dagers gratisabonemang (til CoH tror jeg) i privat melding, som fulgte med min CoV collectors edition. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Akkurat nå går det en kampanje, alle som har CoV/CoH (Mulig det bare er CoV) har fått en mail med en 14 dagers trial key. Jeg har desverre allerede gitt bort min, men de interesserte klarer kanskje å plukke opp en nøkkel fra noen som spiller. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) noen som har en Trial key å gi bort? spillte forrige gang det var en trial i 14 dager, er lvl 16 eller no... hadde vært fett å prøve igjen Endret 11. februar 2006 av Spazz Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 noen som har en Trial key å gi bort? spillte forrige gang det var en trial i 14 dager, er lvl 16 eller no... hadde vært fett å prøve igjen 5588740[/snapback] Se privat melding.. Da er jeg tom igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå