Gå til innhold

platekompaniet sin webshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de har det du bestiller på lager blir det sendt raskt, ofte samme dag.

En gang jeg hadde bestilt 4 cd'er der, var det en som ikke var inne, var oppstått en feil på siden dems. Da fikk jeg mail om forespørsel om de skulle dele opp pakken eller vente til de fikk den inn. Sendte svar om at de skulle vente. 3-4 dager senere fikk jeg ny mail om at platen var utsolgt fra distributør og at det ville ta noen uker før det fikk inn ny forsending. Så jeg byttet platen mot en annen via mail, uten problemer. 2 dager senere hadde jeg pakken i hendene :)

Lenke til kommentar

Bestiller derfra i ny og ne. Eneste minuset er at den har en tendens til å ikke finne artister på manuellt søk. Den misser selv på etablerte/kjente artister, selv om artisten ligger inne i registeret. Det hender at jeg finner artisten et annet sted i systemet, gjerne med artistnavnet stavet feil slik at det blir umulig å finne. Finner som regel det jeg skal ha ved å gå omveier, søke kun på fornavn eller etternavn eller artistnavn/cd tittel osv. osv. osv.

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med den?

De har 59 kr tilbud nå med mange bra filmer. :D

Men er litt skeptisk......

5409442[/snapback]

Har nettopp handlet derfra. Kjøpte og betalte på kvelden, 1 1/2 dag senere var den etterlengtede Rush R30 live-dvd'en hos meg :love:

Har også handlet derfra tidligere, og aldri støtt på problemer. Jeg ser ingen grunn til å være skeptisk i allefall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...