Palsam Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har blitt bedt om å sette opp trådløst nettverk hos en bekjent (ikke familie, nær venn etc) mot betaling. Lurer derfor på hva fornuftig pris vil være? Det er snakk om Linksys WRT54G oppsatt som Access Point, sikring med WPA og oppsett av en 1 bærbar PC. Noen som vet hva som er normalpris hos enkeltmannsforetak, evt hos større bedrifter? Mvh Palsam Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 times pris på 300-350 eller en fastpris på 500 er vel greit. prøv med dette Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har blitt bedt om å sette opp trådløst nettverk hos en bekjent (ikke familie, nær venn etc) mot betaling. Lurer derfor på hva fornuftig pris vil være?Det er snakk om Linksys WRT54G oppsatt som Access Point, sikring med WPA og oppsett av en 1 bærbar PC. Noen som vet hva som er normalpris hos enkeltmannsforetak, evt hos større bedrifter? Mvh Palsam 5409366[/snapback] Lang kjøretid osv. ? Tar 400,- + MVA/time(bedrifter) for mine tjenester.. Pakketilbud for private Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jobben tar i normale tilfeller maks ti effektive minutter. Da en fastpris på 300 kr se noe høy ut. Men bør vel få betalt for transporten også da. Lenke til kommentar
Palsam Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Takk for gode svar. 300/t høres fornuftig ut for meg. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 3 hundre i timen er en grei pris, men etter alle innlegg med problemer med den ruteren, blir det kansje mye etterarbeid. Holder en liten knapp på at WRT54GS, er et bedre alternativ. Dette blei kansje litt OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå