Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL tilbud for studenter.

Anbefalte innlegg

Hei jeg søker etter gode ADSL tilbud for studenter, og håper at noen her kan hjelpe meg litt med denne saken.

Jeg ser at Telenor tilbyr det, men da må telefonabenommentet være under studentetns navn, noe som er uaktuellt, siden jeg bor hos mine foreldre.

Jeg har hørt at NextGenTel har et tilbud som ikke krever dette. Dette er noe jeg ikke har lest selv, men så kan jeg ikke få ADSL av NGT siden de ikke vil utvide til mitt området. (bor i Haugesund, så jeg fatter ikke NGT sitt problem). Det er vel flere aktører på markedet? Blucom, har de et student tilbud?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet, så kan telefon-abonnementet stå i noen andres navn, men det er du som står ansvarlig for betalingen.. Les litt nærmere.. :smile:

Er sånn passe fornøyd med tilbudet til Telenor. Jeg tok det når NextGentel ikke kunne lever pga opptatte linjer. Hvor glad var ikke jeg når de ringte 1 uke etter at jeg hadde fått fra Telenor og sa at NÅ, NÅ kunne de levere gjennom delte linjer.. HAHA! bleh.. :wink:

Lenke til kommentar

Du sier:

"Jeg ser at Telenor tilbyr det, men da må telefonabenommentet være under studentetns navn, noe som er uaktuellt, siden jeg bor hos mine foreldre."

Jeg er student og bor sammen med dama mi (som abbonemanget står på)Jeg bestilte ADSL for studenter, og min samboer måtte bare bekrefte min bestilling siden det blir fakturert på henne. Hun fikk da bekreftelse,brukernavn og passord. (og regninga hehe)

Flytter jeg innen 2 år får jeg innstalert ADSL kostnadsfritt på ny bopel (uavhengi om dama flytter med)hehe men med eget abb.

Hilsen Ac-Cobra

Lenke til kommentar

Jeg ringte Telenor og spurte om dette var greit jeg (om jeg kunne bare få min far til å bekrefte min stilling). Men telenor sa, dette går ikke nå, telefon abenommentet må stå under ditt navn. Kanskje kan du i fremtiden dra nytte av student tilbud uten å ha telefon abenommentet under ditt navn!

Med telenor så vil vel dette si, når jeg ikke er student lenger.

Lenke til kommentar

Da har duringt feil nr. ... ring 80080012

siterer klipp fra i dag:

For å få ADSL kreves det at det er en operativ telefonlinje inn i boligen.

Hvis du ikke har dette i dag, kan det bestilles hvis du kontakter Student-ADSL på 800 800 12.

Hvis det er installert telefon der du bor, men telefonabonnementet er registrert på en person som ikke er student, så kan du allikevel få Student-ADSL. Det er da eier av telefonabonnementet som må bestille Student-ADSL, men det blir du som står ansvarlig for å betale regningene på ditt Student-ADSL abonnement.

Bestilling må da gjøres over telefon 800 800 12.

For å opprette et Student-ADSL abonnement, må betaler være registret som student ved universitet eller høyskole.

Jeg bet. 560 i mnd 1024/256 fri gjør-det selv pakke også.

Hilsen Ac-Cobra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...