Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hummer H2 på vinterføre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvordan Hummer H2 er på vinterføre? Synes å ha lest eller sett på Autofil eller noe at den ikke er noe serlig.

Noen som også kan komme med for/imot på hvorfor man skal kjøpe/ikke kjøpe den?

5409348[/snapback]

Egentlig er vel Hummer H2 generelt dårlig i terrenglandskap har jeg lest diverse steder.

Lenke til kommentar
jeg tenkte ikke på skikkelig off road egentlig, men hvordan den er å komme seg opp bratte bakker osv.? Skulle hatt en å komme seg på hytten med.

5409362[/snapback]

Jeg tror nok den skal greie det ganske greit.. Men skulle jeg hatt en ny "komme seg opp til hytta bil" ville jeg valgt en annen.

Lenke til kommentar

Problemet med så tunge biler er at dekkene som brukes må være veldig harde. Dekkene på tyngre kjøretøy har heller ikke finkuttet mønster. Det gjør at store tunge biler ofte er håpløse på vinterføre. Har man behov for ekstrem framkommelighet på snøføre er det som regel best å satse på snøkjetting eller en normal bil med finkuttede myke dekk.

Lenke til kommentar
Problemet med så tunge biler er at dekkene som brukes må være veldig harde. Dekkene på tyngre kjøretøy har heller ikke finkuttet mønster. Det gjør at store tunge biler ofte er håpløse på vinterføre. Har man behov for ekstrem framkommelighet på snøføre er det som regel best å satse på snøkjetting eller en normal bil med finkuttede myke dekk.

5421902[/snapback]

Hæ? Kan du forklare den litt nærmere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...