LarsLarsLars Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Heisann. Jeg sitter på en kommunal data. Og jeg regner med det er noen brannmur eller noe lignende innstallert. For jeg får ikke til å laste ned på bitcomet eller bearshare. Er det noen som har noen tips eller triks for å deaktivere denne eller lure den? slik at jeg får til å bruke bearshare/bitcomet osv ? Hilsen Lars Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er vel ikke meningen at du skal bruke slike programmer når du er på jobb. Bruk det hjemme. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Det er no så. Men det er meget rolig periode på jobb nå. Så kunne tenkt meg å få brukt dem litt. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 trikset for å lure den er å: Bruke programmet hjemme... wohoo.. bedre løsning finnes ikke. På jobb så skal man jobbe, tror neppe din It-ansvarlig blir blid om han finner den typen programmer på nettet og finner dem, det gjør han, spesielt om du begynner å fikle med brannmur og den typen ting Lenke til kommentar
kvase Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Inntranet og Innternet joda. Synes du skal holde på med det du skal og har du for mye tid da må du bare ta tak i ting som skulle ha vert gjort. Glemm det du lurer på med filfordrlingsprogram. Lenke til kommentar
butare Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Lytt til alle gode råd du får her. Tenk på konsekvensene det ville fått for deg hvis det ble oppdaget av du delte filer i et kommunalt nettverk. Garanterer deg at du mister jobben blir slikt oppdaget. Og oppdager det vil de garantert. Tar det forresten som en selvfølge at det er sperret for slik ting. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 like greit å laste ned programmet hjemme og sende det til deg selv på mail slik at du kan åpne programmet på jobben? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kjør det gjennom en proxy: Proxy.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå