Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 jeg sliter med pcen min. når jeg berører kontaktene bak pcen så begynner det å knitre litt også skrur pcen seg av. jeg har en teori om at det er en loddefeil eller at loddingen har løsnet i kontakt stedet. kan noen fortelle hvordan jeg fikser dette? jeg kan ikke få igjen på garantien fordi jeg har sleevet den og brutt "protection sealet"... kan noen fortelle meg hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Prøv en annen strømkabel...det kan være at den du bruker nå er dårlig. Visst ikke dette hjelper, er det mest sannsynlig dårlig kontakt på "input" kontakten på strømforsyningen. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 vil det si det samme som at det er dårlig lodding? Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 vil det si det samme som at det er dårlig lodding? 5409505[/snapback] Ja, men prøv med en annen kabel først... Hvis ikke er det som sagt dårlig kontakt på psuen, det kan enten være mellom kontakten og ledningen som går til kretskortet eller ledningen og kretskortet. Det kan jo hende at stikk kontakten som du tar strøm fra er dårlig.. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 den siste kan det ikke være fordi kompisen min pleier å ha pcen sin hos meg og vi har prøvd det. når jeg åpner psuen min er det et svart deksel over strøminntaket. hvordan får jeg av det? det er en OCZ power stream 420W Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har du prøvd strømkabelen som foreslått? Det er en vanlig feilkilde. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 skal prøve det nå. takk for tipset! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 testa det nå. det funket! jeg har ikke noen problemer med PSUen min lenger! JIPPI! TUSEN takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå