Uderzo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg får ikke bf1942 mp demoen til å fungere. Når jeg starter spillet blir jeg bare slengt tilbake til windows. Hva er det som er feil ? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ingen anelse, men har du testet å legge inn den nye patchen til clienten? Kanskje den hjelper Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Ja den har jeg lagt inn...fortsetter og klikke :sad: Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du kan prøve å oppdatere drivere, bios o.l. Eventuelt kan du jo også prøve å laste ned demoen en gang til, mulig fila er er korrupt eller noe slikt. Har hendt meg en gang med en annen demo. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Bruker du Windows XP eller Windows 2000? Problemet er da at spillet vil ha 60Hz refresh rate for å starte. Siden du har installert patchen til MP demoen, kan du omgå dette ved å forandre en setting i filen: Settings/VideoDefault.con og der skal du forandre renderer.allowAllRefreshRates ifra 0 til 1. Da skal det funke i XP og 2K med alle refreshrater. Hadde samme problemet her også, nå funker det flott. Håper dette hjelper. Øystein Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Det funker fortsatt ikke..lastet ned demoen på nytt..la inn patchen..og satte renderer.allowAllRefreshRates til 1 :???: bruker forresten xp...det som er litt rart er jo at singelplayer demoen funker, men ikke multiplayer demoen :???: [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-09-10 17:24 ] Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hmm, funker på min XP (prof) etter at jeg forandra det som stod i filen. Øystein Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg har WinXP og det fungerer fett her. Men naboen har akkurat det samme problemet som deg, men han har win98. Har ikke testa den refreshrate greia ennå, men jeg tror en god formatering vil hjelpe :smile: Det pleier å hjelpe med meg, for det pleier å skje sånn med meg også. Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 det samme skjedde hos en kompis. lastet ned directx 8.1 til han så funket det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Jeg fikk det til å funke Det jeg måtte gjøre var å velge "windows 2000" på kompatibilitet til .exe filen :wink: Takker for alle svar [ Denne Melding var redigert av: jørgen-aa på 2002-09-11 18:53 ] Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hadde samme problem. Singelplayeren fungerte fint hele tide, avinstallerte, installerte og patchet multiplayeren flere ganger. Ser at du fikk det til å funke etterhvert, men jeg valgte en annen løsning nemlig: "Restore point" til den første dagen jeg installerte multiplayern (den virket førstegang jeg gikk inn i det)! Etterpå var alt glimmrende :smile: Digger det spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå