Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hei! kan noen fortelle meg hvordan jeg monterer plexiglass på sidedøren min når jeg har lagt på en dekorasjonslist kromfarget? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvilket sett har du? Fulgte det ikke med bruksanvisning? Uansett mener jeg at det skal presses inn. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 jeg har lian li pc60+ og jeg kjøpte bare lista. skal kjøpe plexiglass snart. forsåvidt trenger jeg også hjelp til valg av tykkelse på glasset. skal jeg ha 3mm eller 8mm? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 3 holder fint! Men jeg mener så bestemt at du skal dytte vinduet inn etter montering av lister eller så skal du ta listene på vinduet og dytte det inn i hullet. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) hmm... er ikke helt med nå, men se her: her har jeg satt på list i det øvre hjørnet til venstre. hva skal jeg så gjøre? skal jeg bare lime den fast med silikon på baksiden eller noe? Endret 9. januar 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Japp, mener du bare trenger å lime på Det gjorde iallefall han i Overklokking sin vindu-guide Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ja, det er vel det enkleste.. Misforsto forresten litt istad, men samma det! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 takk for hjelpen! jeg finne rikke den vindu guiden though... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det er lov å hjelpe seg litt selv også http://www.google.no/search?hl=no&q=overkl...=cr%3DcountryNO Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 der ja. den limes på på baksiden ja. det hjalp glisevask. takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå