frykman Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei. Har installert det hovedkortet i helgen men får ikke printerporten at virke..Prøve få windows Xp og søke etter den men den finner ikke noe. Installerade win xp pro og sedan Service pack 2 . ( har ikke installert SP1 ) og etter det som finner den ikke LP1 og USB porterne er ikke 2,0 som dom borde vare.. Takksam for hjelp Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har du installert medfølgende drivere til hovedkortet? Er alle USB kablene koblet til hovedkortet? Lenke til kommentar
frykman Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Har du installert medfølgende drivere til hovedkortet?Er alle USB kablene koblet til hovedkortet? 5409432[/snapback] Alle driver er installert. ( Når jeg skall installera USB 2,0 driver så henviser den til windows update ) og jeg tror at usb.2 ligger i SP1 som jeg ikke har installert då jeg tog SP2 direkt.. muligt jeg må avintstallera SP2 for ta SP1 +SP2 igjen Printerporten og usb sitter montert på hovedkortet så der skall det ikke vare noen kabler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå