ED209 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Dette er faktisk et spørsmål jeg fikk på et testprogram vi har her på skolen. Hvor seriøst skal man egentlig ta disse testene med et slikt spørsmål? :!: Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Må du huske på at halve klassen din trengte opplæring i "hvordan slå på Windows" når dere starta på skola... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 A+ - eksamen er litt morsom, fordi de stiller litt andre spørsmål enn andre sertifiseringseksamener. Selv syntes jeg det var morsomt å ta min eksamen, det får i alle fall meg til å roe litt ned under selve eksamen Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Må du huske på at halve klassen din trengte opplæring i "hvordan slå på Windows" når dere starta på skola... 5409181[/snapback] Njæ, kravet for å komme inn på dette kurset var minimum 12 ukers datakortopplæring. De fleste her har min. 3 års erfaring med bruk av data. Så derfor ble det mye latter i klassen da vi fikk dette spørsmålet. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 A+ - eksamen er litt morsom, fordi de stiller litt andre spørsmål enn andre sertifiseringseksamener. Selv syntes jeg det var morsomt å ta min eksamen, det får i alle fall meg til å roe litt ned under selve eksamen 5409264[/snapback] Hehe, ja, og de som har kommet litt lengere her på kurset sier at spørsmålene ikke blir noe bedre når vi kommer til microsoft sine eksamener. Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 HAHA! Genialt spørsmål da!! Eller selve spørsmålet var vel idiotisk, men The Awesome super Pre story var jo MAX Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) *denne posten har blitt slettet* Endret 6. april 2006 av :P Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hehe, jeg ville gått for alternativ b hvis jeg hadde fått dette spørsmålet. Nei, de fleste har vel opplevd å glemme en diskett i floppyen ved omstart og vet hva som må gjøres. :!: Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg