kawak Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kommer til å kjøpe et kompaktkamera etterhvert som jeg vil ha ved siden av speilref. Skulle gjerne hatt litt vidvinkel, tenker da på under 30 mm, eller i labolaget. Kjenner vel til vidvinkelkameraene til canon og ricoh, så de trenger ikke nevnes. Så lurer på hvilke andre som finnes der ute? En direkte anbefaling av et kompaktk. med vidvinkel tas også imot med takk Nye 2 linsers kodak'en ser jo litt spennende ut..... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ...Nye 2 linsers kodak'en ser jo litt spennende ut..... 5409081[/snapback] Tenkte på den jeg også (noe jeg gjør ofte om dagen). Personlig ville jeg tatt steget opp i Ricoh GR D, men den koster noen kr ekstra. Leste noen foreløpige tester av Kodak på nettet. Ser ut som løsninger basert på fornuft (f.eks iso800/1,8mp.). Den er i alle fall alene i segmentet. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Nikon har jo Coolpix 8400 med 24-85mm. Men så veldig kompakt er det jo ikke... Lenke til kommentar
kawak Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Takk for innlegg til dere begge! Ser nå at man kan gå på avansert søk i produktguiden og få opp mulige alternativer. Må ærlig innrømme at det ikke er mange som frister. Hvor blir det av det gode kompaktkameraet? 28mm+3-4x zoom, iso-egenskaper/lav støy, lyssterk linse, 6 mp ++, innstillingshjul....... Fujifilm F10+Panasonic Lumix DMC-LX1 F.eks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå