Håk0n Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hei... Finns det noe man kan laste ned eller fikse på for å endre den xp designen som jeg er mektig lei av...??? Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 http://www.themeXP.org Sidene er litt tricky. Viss de ikke funker så prøv senere. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Eller så kan du jo bare sette tilbake til Windows Classic på skjerm-egenskapene.......så ser den ut som windows 2000 Pål Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Tør også anbefale Style-XP i kombinasjon med et søk på Google.com på XP themes. Vil anbefale Silverado themen. Den er kjempesøt. Et bilde av Silverado på min PC. (Theme'n er taskbaren') Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 21:51, Baltazar skrev:Vil anbefale Silverado themen. Den er kjempesøt. Et bilde av Silverado på min PC. (Theme'n er taskbaren') <ingen fordommer>Er du homofil?</ingen fordommer> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå