Kåre Hansen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 "ikke skyt hunden" er en drit bra bok om psykologi ;D Denne burde leses av alle og ikke bare hundeeiere Her lærer du masse som er viktig. Anbefaller deg forumet mitt også www.amerikanskbulldog.no Her lærer du mye om Bulldogs Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Den siden din skal jeg definitivt være storbesøker på Kåre Er raseforumet og på den siden? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Awwww, søte hundevalp! Fikk selv valp i for-fjor, det er jo så skjønt. Endret 17. januar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Velkommen skal du være. Eget forum under diskuter. Dog må du registerer deg for å få tilgang til hærligheten (gratis seff) Masse herlig info der Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 ååååååhhh, de var fantastiske! Har lyst på hund jeg også. Ikke sånn som blir så stor, men en liten en Hvor store blir de der? MagnusW Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Denne blir omtrent 30 - 35 kilo. Forskjellen på min og Kåre sin hund er at min ser ut som den har sprintet inn i en murvegg og fått en safe sluppet på seg etterpå Så Kåre sin er stor og slank med masse muskler, Min er kort massiv med masse muskler et enormt hode og hjulbeint hehe. Voksen Engelsk Bulldog under........ Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Åhhh, bare elsker de! Kanskje det er rasen jeg må få meg! Noen sider man kan lese om hunder og kanskje et forum? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Bulldog Information Kjempebra side Amerikansk Bulldog.no Norsk Om Amerikansk Bulle Trim Bulldogs Side Om helsevansker og stell. Vil du ha en Bulldog anbefaler jeg deg og lære så mye du kan om rasen. De er IKKE som andre hunder. De krever spesiellt stell, spesiell diett og spesiell trning Finner du ut at det er noe for deg så ønsker jeg deg lykke til. Herligste hunderasen i verden spør du meg *Og Kåre:) * Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 tusen takk! men du, er det engelsk eller amerikansk bulldog dere har? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Den bullen som denne tråden handler om er Engelsk!! Kåre Hansen sin hund, er Amerikansk! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Daim! feet hund har lyst på en slik å.. men har ikke plass, penger eller tid til en sånn... gratulerer med hunden da gleder meg til å se flere bilder Lenke til kommentar
2ern Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Flotte hunder, hvordan er det med morsjon? Er de aktive hunder? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Ikke aktive i det hele tatt... Går du for lang tur med ham så legger han seg ned med alle 4 beina ut i alle retninger. Og da må du bære ham hjem igjen. Men Bulldog er noen SINNSYKE sprintere. Så over korte distanser er de lynkjappe. 30 Minutter labbetur i behagelig tempo pr dag er nok for dem EDIT : Fikk nettopp mail fra oppdretteren med bare bilder av Osvald Endret 17. januar 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Nydelig hund Kunne tenke meg en Bulldog selv. Har lyst til å skaffe meg en Fransk Bulldog en gang i fremtiden. Endret 17. januar 2006 av Uderzo Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Min 4 uker: http://static.flickr.com/30/54525170_57e5f62c30_o.jpg Din 4 uker: http://i18.photobucket.com/albums/b125/ASCIWhite/Collage.jpg Nesten like (har egen bildetråd av min på forumet du kommer til ) Lenke til kommentar
2ern Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Flott hund ja. Usannsynlig søte som valper. Men uansett, den dagen jeg skal ha meg hund, skal jeg ha en dalmantiner. Endret 17. januar 2006 av Erik-Tor Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Finfin hund ASCIWhite. Blir Engelsk staff på meg når den tid kommer. Og katt(er) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 på Kåre's blogg, hvor er raseforumet? finner det ikke jeg.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Søte valper. Det er noe med Bulldoger (og andre mastiffer) som gjør at man ikke kan unngå å falle for dem... Lenke til kommentar
2ern Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 De er så stygge at de blir pene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå