RuneD Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei, Jeg driver og leker rundt med Linux på datamaskinen min(Nærmere bestemt med dist. Novell SuSe 10). Jeg trenger et trådløst nettverkskort til denne fordi alle kabelportene er opptatt, er det noen som har erfaring med dette? Takker for hjelp Rune Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det meste med Prism eller Atheros chipset virker i Linux. //Sylvarius Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 det vil si hvilken fabrikant? Lenke til kommentar
knut Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Prism baserte kort har dessverre begynt å levere mange brikker som ikke er støttet av Linux og minner mye om Winmodem-produkter. Velg et produkt basert på atheros-brikkesettet. Du kan bruke det avanserte søket i prisguiden på trådløse produktet for å finne ett med Atheros-brikkesett og de andre egenskapene du ønsker. Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Takk skal du ha, jeg får se hva jeg finner Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Eh, har gjort et par grundige søk i forskjellige butikker og her, det er som regel bare ferdige produkter som leveres med dette chipsettet innebygget som jeg kommer over. Har dere noen konkrete PCI eller USB nettverkskort som det er mulig og dytte i datan for Linux? Mvh, Rune Endret 14. januar 2006 av RuneD Lenke til kommentar
knut Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Eh, har gjort et par grundige søk i forskjellige butikker og her, det er som regel bare ferdige produkter som leveres med dette chipsettet innebygget som jeg kommer over. Har dere noen konkrete PCI eller USB nettverkskort som det er mulig og dytte i datan for Linux? Mvh, Rune 5438232[/snapback] https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 den prisguiden? pokkern, kjørte på søk jeg Takker så mangt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå