Gå til innhold

Ustabil Xbox live?

Konamixx

Anbefalte innlegg

Sliter noe jævlig med stabiliteten på xbox live..Når jeg spiller Call Of Duty 2 blir det meget ofte connection error, eller at det begynner å hakke noe forferdelig. Å enda verre er det når jeg skal spiller PGR 3 på live. Kommer meg inn i lobbyen, men når gamet loader så faller det alltid ut. Lurer på om det er flere som sliter med dette? Er det linjen min som er dårlig til xbox live (canal digital 5mbit) eller er det rett og slett Xbox live som er overfyllt eller bare generelt ustabil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker som en drøm hos meg, kjører X360 gjennom både switch og router med 2mbit linje.COD2 derimot er kjent for mye connection errors og lagg.Hvis du har problemer med andre spill tror jeg det er oppsettet ditt.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Jeg har null problemer. Kjører 360 gjennom router og har siden releasen 2. des ikke hatt et eneste live problem.

Enten er det oppsettet ditt eller så må det være linja til Canal Digital som er ustabil vil jeg tro.

Fungerer det å kjøre 360 rett i modemet så er det kanskje routeren din det er et problem med?

EDIT: Jeg har ikke spillt COD2 så kan ikke svare på om det er problemer med akkurat det spillet.

Endret av eddien24
Lenke til kommentar
eller er det rett og slett Xbox live som er overfyllt eller bare generelt ustabil?

5409005[/snapback]

Jeg vil tippe at det enten er ditt lokale oppsett eller i verste fall nettleverandøren din. Hos meg er Live fjellstøtt - både på den gamle Xboxen og Xbox 360.

Lenke til kommentar

Hadde en D-link 624 router før som ga meg problemer når jeg skulle spille live. Jeg kunne ofte laste ned demoer og sånn, men under spilling fikk jeg disconnections. Ja, den var riktig konfigurert.

Greide å holde connection med adsl modemet rett i 360'n, men ingen grei ordning det heller.

Kjøpte en D-link DGL 4300 gaming router (inkl. battlefield 2) link - kostet 1300 kr riktignok, men ingen disconnection problemer etterpå. Call of Duty har sine problemer innimellom uansett med lagg virker det som, men jeg er kvitt denne frakoblingen fra live.

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Hadde en D-link 624 router før som ga meg problemer når jeg skulle spille live. Jeg kunne ofte laste ned demoer og sånn, men under spilling fikk jeg disconnections. Ja, den var riktig konfigurert.

5409583[/snapback]

Har en sånn D-link jævel jeg og..Kanskje det er den som fusker da. Irriterer meg grenseløst at PGR3 ikke virker. Får oppdatert leaderboards etter hvert løp men han vil ikke la meg spiller live. Får til å se løp også. Men hva er vel moro med det.

På CoD2 kan det virke som han lagger/disconnecter oftere når jeg spiller med folk fra Amerika/Asia.

Lenke til kommentar

Trodde det hadde løst seg i stad, men den gang ei (when all else fails - unplug everything) ;)

Her er mitt problem:

Når jeg starter opp blir jeg logget på Xbox Live.

Xbox Live marketplace fungerer alltid fint.

Jeg får alltid kjørt ett løp i PGR3 eller spilt én match i backshot billiards.

Når jeg så prøver å kjøre løp nummer to (PGR3) får jeg bare feilmelding om at den ikke kan opprette game session. Når jeg prøver å starte match nummer to (biljard, altså mot en ny motstander) henger hele maskinen seg rett før begge har trykket ready.

Har Zyxel ZyAir B-2000 router, telenor ADSL og Zyxel ADSL-modem.

Lenke til kommentar

Kjøre min xbox via trådløst nettverk, men jeg får som deg, problmer med lagging i Call of Duty. Dessverre har jeg også vært borti ustabileheter i Project Gotham racing. Det er sykt irriterende, men jeg regner med at Microsoft løser dette problemet kjapt.

Foreløpig er jeg skuffet over xbox 360 Live. Det er seff mye mer man kan gjøre, men MS har gjort det mer vanskelig å ha oversikten over hva som skjer, men som sagt, MS løser sikkert dette etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

I tillegg til PDZ så har jeg også problemer med å logge på når jeg slår på Xbox'n. Når jeg prøver å logge inn med profilen min på Live, så står det "please check your connection", og jeg trykker ok, venter lenge på at den tester, alt er OK og så først når jeg har gått gjennom den testen så får jeg koblet på Live!

Fryktelig irriterende :wallbash:

Lenke til kommentar

Først kjørte jeg Live med kabel fra den bærbare pc`n min. PC`n var koblet trådløst til ruteren og både PDZ og PGR fungerte utmerket.

Så kjøpte jeg dette trådløse adapteret til boxen for å kjøre trådløst. Nå får jeg "connection lost" HVER gang jeg skal spille PDZ multiplayer. Kan spille co-operative på det. PGR funker utmerket. Nedlastning av demo funker utmerket. Halo 2 funker utmerket. Så nå skjønner jeg ikke en dritt!!

Har selvfølgelig åpnet routeren.

Tok også med boxen hjem til mine foreldre for å teste det trådløse nettverket hos dem, nøyaktig det samme problemet der.

Lenke til kommentar
Funker som en drøm hos meg, kjører X360 gjennom både switch og router med 2mbit linje.COD2 derimot er kjent for mye connection errors og lagg.Hvis du har problemer med andre spill tror jeg det er oppsettet ditt.

5409158[/snapback]

Samme her! Kun COD2 som ikke alltid funker som det skal, men dette skal fikses etter det jeg har hørt :)

Lenke til kommentar
Dessverre har jeg også vært borti ustabileheter i Project Gotham racing. Det er sykt irriterende, men jeg regner med at Microsoft løser dette problemet kjapt.

Jeg har kjørt mye PGR3 live (700-800 løp sist jeg sjekket hvis jeg ikke husker feil) og har ikke hatt ett eneste problem med det spillet, det funker helt sømløst, så dette må være internett koblinga eller oppsettet.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...