Patience Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei Ser at den ene etter den andre posten blir ødelagt av at brukerene fjerner bildene sine for å spare på plassen. Smart løsning. Men synes ikke dere at postene blir ødelagte? Det er endel poster som krever eller er bygget rundt ett "screenshot" ..Når brukerene har fjernet disse bildene i panelet sitt - står det bare "User posted image". Intetsigende.. og posten er ødelagt.. Hva mener dere andre? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Slikt irriterer ekstremt. Spesielt når det er viktige bilde av screenshot der folk har problemer. Og løsning er gitt. Men kan ikkje se løsningen for det kan være screenshot Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvis noen hadde oppdaget det geniale med sider som Photobucket og Imageshack...så.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Slikt irriterer ekstremt. Spesielt når det er viktige bilde av screenshot der folk har problemer. Og løsning er gitt. Men kan ikkje se løsningen for det kan være screenshot 5408982[/snapback] Indeed Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Hvis noen hadde oppdaget det geniale med sider som Photobucket og Imageshack...så.. 5409041[/snapback] Koster ikke det penger da? Mange her inne poster ganske mye og går glatt over den "gratis"-grensen de har. Er ikke mange 14-åringer som har mastercard Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er vel også det at folk tar en del å legger opp gedigene bilder.. det å gjøre dem litt mindre hadde nok hjulpet mye.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som jeg vet Ueland har sagt tidligere, ang. sletting av poster.. Det ødelegger kontiuniteten i forumet, ved at brukere sletter egne poster.. Men det samme gjelder da bilder også! Så jeg synes det er noe tull å måtte drive å slette gamle bilder og vedlegg for å spare på kvota si. Men ja, imageshack og photobucket er kjekke.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som jeg vet Ueland har sagt tidligere, ang. sletting av poster.. Det ødelegger kontiuniteten i forumet, ved at brukere sletter egne poster.. Men det samme gjelder da bilder også! Så jeg synes det er noe tull å måtte drive å slette gamle bilder og vedlegg for å spare på kvota si. Men ja, imageshack og photobucket er kjekke.. 5409097[/snapback] ..Men det må gjøres for og få posta nye bilder. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er det noen som faktisk har fylt opp kvoten sin? Vi har nettopp flyttet rundt på webserveren til forumet så da kan det godt være et et par bilder gikk tapt grunnet det. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Lagringskapasiteten er vel noen og 40 MB ikke sant? Kan vel være at noen føler psykologisk det er for lite og må spare plassen.. Jeg vet ikke.. Men hovedgrunnen til dette innlegget er de manglende bildene i svært mange poster som feks posten under linux hvor man kan poste sine screenshots.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis noen hadde oppdaget det geniale med sider som Photobucket og Imageshack...så.. 5409041[/snapback] Koster ikke det penger da? Mange her inne poster ganske mye og går glatt over den "gratis"-grensen de har. Er ikke mange 14-åringer som har mastercard 5409052[/snapback] Disse er gratis, og du kan registrere så mange kontoer du bare vil om du skulle bruke opp plassen der. Det sparer også serverne her for mye plass, og man kan bruke kvoten sin til å legge ut andre viktige filer (hva det nå måtte være.) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hos meg tar et fullt screenshot (1280x1024) med lite detaljer (forumet) rundt 80-90 kB komprimert med i PNG (optimal kvalitet). Et fullt screenshot med masse detaljer (skrivebordet med en høyoppløst ulv som bakgrunnsbilde) tar ca. 600 kB i PNG og 400 kB i JPG (screenshot med JPG ser ræva ut). Dvs. at man får plass til 70 detaljerte screenshots i optimal kvalitet, eller 400 screenshots av fulle programvinduer. Hvis man tenker over det, så er dette temmelig mye. Forresten så synes jeg problemet med "User posted image" er mer utbredt blant bilder som posterene hoster selv. Endret 10. januar 2006 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Har sett gjennom flere poster i forumet. De er regelrett HERPA fordi det mangler vel ca 3/4-deler av alle bildene... Idiotisk.. Ikke dermed sagt at det er HW.no sin feil. Men kanskje man burde begynne å BRUKE disse bildehosterene? Hva med at vi fremhever disse hosterene litt bedre feks i headeren på forumet?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har sett gjennom flere poster i forumet. De er regelrett HERPA fordi det mangler vel ca 3/4-deler av alle bildene...Idiotisk.. Ikke dermed sagt at det er HW.no sin feil. Men kanskje man burde begynne å BRUKE disse bildehosterene? Hva med at vi fremhever disse hosterene litt bedre feks i headeren på forumet?? 5432891[/snapback] Kan du vise eksempler?Jeg kan ikke huske å ha sett poster der bilder hostet av HW er tatt vekk. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Vet ikke om det er HW.no som hoster. Men ser du deg rundt er det mange slike tomme poster. Og slik var det ikke like mye av før.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vet ikke om det er HW.no som hoster. Men ser du deg rundt er det mange slike tomme poster. Og slik var det ikke like mye av før.. 5436125[/snapback] Bare la meg få se noen eksempler. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Babethread - selv med referer disabled? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Vet ikke om det er HW.no som hoster. Men ser du deg rundt er det mange slike tomme poster. Og slik var det ikke like mye av før.. 5436125[/snapback] Bare la meg få se noen eksempler. 5436667[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=259248&hl= Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 En link til en tråd med 460 sider hvorav hele den første siden inneholder eksterne lenker er ikke et eksempel Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 hmm... dumpet bare over den.. Kanskje det er de eksterne lenkene som er problemet, og ikke de interne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg