Gå til innhold

"User posted image" for lav kvote

Anbefalte innlegg

Hei

Ser at den ene etter den andre posten blir ødelagt av at brukerene fjerner bildene sine for å spare på plassen. Smart løsning. Men synes ikke dere at postene blir ødelagte?

Det er endel poster som krever eller er bygget rundt ett "screenshot" ..Når brukerene har fjernet disse bildene i panelet sitt - står det bare "User posted image".

Intetsigende.. og posten er ødelagt..

Hva mener dere andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis noen hadde oppdaget det geniale med sider som  Photobucket og Imageshack...så..

5409041[/snapback]

Koster ikke det penger da? Mange her inne poster ganske mye og går glatt over den "gratis"-grensen de har.

Er ikke mange 14-åringer som har mastercard :p

Lenke til kommentar

Som jeg vet Ueland har sagt tidligere, ang. sletting av poster.. Det ødelegger kontiuniteten i forumet, ved at brukere sletter egne poster..

Men det samme gjelder da bilder også! Så jeg synes det er noe tull å måtte drive å slette gamle bilder og vedlegg for å spare på kvota si.

Men ja, imageshack og photobucket er kjekke..

Lenke til kommentar
Som jeg vet Ueland har sagt tidligere, ang. sletting av poster.. Det ødelegger kontiuniteten i forumet, ved at brukere sletter egne poster..

Men det samme gjelder da bilder også! Så jeg synes det er noe tull å måtte drive å slette gamle bilder og vedlegg for å spare på kvota si.

Men ja, imageshack og photobucket er kjekke..

5409097[/snapback]

..Men det må gjøres for og få posta nye bilder.

Lenke til kommentar

Lagringskapasiteten er vel noen og 40 MB ikke sant? Kan vel være at noen føler psykologisk det er for lite og må spare plassen.. Jeg vet ikke.. Men hovedgrunnen til dette innlegget er de manglende bildene i svært mange poster som feks posten under linux hvor man kan poste sine screenshots..

Lenke til kommentar
Hvis noen hadde oppdaget det geniale med sider som  Photobucket og Imageshack...så..

5409041[/snapback]

Koster ikke det penger da? Mange her inne poster ganske mye og går glatt over den "gratis"-grensen de har.

Er ikke mange 14-åringer som har mastercard :p

5409052[/snapback]

Disse er gratis, og du kan registrere så mange kontoer du bare vil om du skulle bruke opp plassen der. Det sparer også serverne her for mye plass, og man kan bruke kvoten sin til å legge ut andre viktige filer (hva det nå måtte være.)

Lenke til kommentar

Hos meg tar et fullt screenshot (1280x1024) med lite detaljer (forumet) rundt 80-90 kB komprimert med i PNG (optimal kvalitet). Et fullt screenshot med masse detaljer (skrivebordet med en høyoppløst ulv som bakgrunnsbilde) tar ca. 600 kB i PNG og 400 kB i JPG (screenshot med JPG ser ræva ut).

Dvs. at man får plass til 70 detaljerte screenshots i optimal kvalitet, eller 400 screenshots av fulle programvinduer. Hvis man tenker over det, så er dette temmelig mye. ;)

Forresten så synes jeg problemet med "User posted image" er mer utbredt blant bilder som posterene hoster selv.

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Har sett gjennom flere poster i forumet. De er regelrett HERPA fordi det mangler vel ca 3/4-deler av alle bildene...

Idiotisk.. Ikke dermed sagt at det er HW.no sin feil. Men kanskje man burde begynne å BRUKE disse bildehosterene?

Hva med at vi fremhever disse hosterene litt bedre feks i headeren på forumet??

Lenke til kommentar
Har sett gjennom flere poster i forumet. De er regelrett HERPA fordi det mangler vel ca 3/4-deler av alle bildene...

Idiotisk.. Ikke dermed sagt at det er HW.no sin feil. Men kanskje man burde begynne å BRUKE disse bildehosterene?

Hva med at vi fremhever disse hosterene litt bedre feks i headeren på forumet??

5432891[/snapback]

Kan du vise eksempler?

Jeg kan ikke huske å ha sett poster der bilder hostet av HW er tatt vekk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...