sluffy Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Stryker man, så stryker man, enten det er med én eller hundre feil for masse. Jeg mener at om du får over 20 feil har du ikke lest godt nok, står du likevel, er det fordi du er heldig. Alle klarer å lese seg til veldig få feil. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Stryker man, så stryker man, enten det er med én eller hundre feil for masse. Jeg mener at om du får over 20 feil har du ikke lest godt nok, står du likevel, er det fordi du er heldig. Alle klarer å lese seg til veldig få feil. 5657548[/snapback] Husk at ikke alle lærer like godt av å se i en bok som man lærer av å faktisk kjøre ute i trafikken... Er faktisk lettere å skjønne hva de mener i boka når man først er ute i de situasjonene boken tar for seg... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er da ikke noe problem å praktisere? Jeg synes du hadde litt for mange feil med 28 feil. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 tok den får ca 2 uker siden og klarte ikke å bestå, fikk 10 feil.. 3 FEIL FOR MYE Men må si at det nye systeme var enklere.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Er det like mange spørsmål som før? Tror jeg hadde rundt 20 feil jeg å. På første forsøk da Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Var vel 45 spørsmål da jeg tok den, man kunne ha maks 27 feil, og jeg fikk 16 Noen av kompisene mine måtte ta den flere ganger, noen 3 ganger osv Lenke til kommentar
runela Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Nye prøvene etter min mening er mye enklere en de gamle. Her som det er et svaralternativ som er rett er det jo bare og bruke sun fornuft og eveluere seg fram til rett svar. Tok prøven i dag og fikk bare 4 feil. Og jeg har ikke lest noe spesielt mye. Har skumlest meg halveis igjennom boka 1 gang. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja, siden jeg først skulle stryke så synes jeg det burde vært med iaff 14 feil . Da veit jeg at jeg iallefall har øvd for dårlig. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har kun lest noen kapitler av boka og skal ta teorien om noen dager Har dog hatt kun en evalueringstime med kjørelæreren. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 6 feil for mye Får lese bedre nå ja.. noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Les på kap 4 (tror eg).... Dessuten er oppgaveheftet som følger med alle bøker veldig bra å bruke.... Grett nok den koster en hundrings, men teoriprøven koster 300 så .... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 6 feil for mye Får lese bedre nå ja.. noen som har noen tips ? 5786616[/snapback] Fikk 4 for mange her gitt, anbefaler at du leser det som du faktisk gjorde det dårlig i, rekner med at du skrev ut listen over emner du burde lese på.. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 6 feil for mye Får lese bedre nå ja.. noen som har noen tips ? 5786616[/snapback] Fikk 4 for mange her gitt, anbefaler at du leser det som du faktisk gjorde det dårlig i, rekner med at du skrev ut listen over emner du burde lese på.. 5786928[/snapback] Jepp, den listen fikk jeg Sitter i øyeblikket og kjører gjennom testene på teoritentamen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå