King-Nothing Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Topic sier igrunn det meste. Er meget interessert i disse, da jeg vet de spiller utrolig bra til en billig penge. Noen som vet hvor de finnes? Jeg finner de ingensteder, eller kanskje det er noen som har til salgs? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du kan få kjøpe mine hvis du er villig til å betale blodpris Eventuelt kan du kjøpe fra shg.no som har de på lager Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 ville heller kjøpt logitech x230, kjempe gode høytalere, jeg hadde altec de du vil ha! skal aldri skifte igjen azz lover de logitech er best, tok med disse på lan motsetning av de som var der var STOR forskjell! men så kom den sossegutten med disse: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22197 ikke kjøp dem, du blir meget skuffet! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg blir nok ikke meget skuffet skal du se...har hørt disse høytallerne mange ganger, og jeg vet at de låter dritbra "azz" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå