ahoo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tittelen sier vel det meste. Jeg er på jakt etter en slik og har fått kontakt med en som har en å selge. Han ber om bud, og jeg er usikker på hva som er en rettferdig pris. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 En cpu som ikke selges lenger eller som omsettes i særlig grad på bruktmarkedet kan være vanskelig å anslå pris på. Det blir egentlig opp til deg hva du er villig til å gi for den. Sett deg en maks pris du er villig til å gi, og gi selger et bud som er GODT under dette. Selger har ofte en fantasi om at han kan få en høy pris, så jekk han ned først som sist. Han kommer så sikkert med et motbud, og da vet du hva du har å forholde deg til. Må du ut med mer enn 1500,- ville jeg ihvertfall droppet det og spart de pengene til en ny maskin senere. Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Tusen takk for det gode svaret! det skal eg gjere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå