Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt oppgraderer sentral,miste forbindelse da?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har adsl fra ngt. Men har vært uten linje siden 19desember 05. Ringte kundeservice 21 desember å feilmeldte linja. Har dsl sync lyset. Mannen på kundeservice sa at de holdt på å oppgraderte linja mi. 5 januar iår fikk jeg mail fra de der de takket for bestillingen og kunne fortelle at jeg ikke kunne få den hastigheten jeg hadde bestilt.

 

Startet med surf 1024 i februar 05, ble oppgradert i september(tror det var rundt da) til surf 2000, og ble oppgradert til bravo 2500 i oktober. Har fungert helt fint frem til 18 desember.

Ringte kundeservice igjen 5 og 6 januar for å høre hva dette var for noe. Fikk da beskjed om at jeg ikke fikk tilbake linja mi før senest i slutten av januar. Unnskyldte seg med at jeg skulle over til en annen sentral, vi har bare 1 sentral innenfor den lengden som jeg fikk oppgitt.....

 

Når De oppgraderer sentralene, går ikke dette parallelt med at du har den "forrige" linja du da? Er det flere som har vært borti dette? Synes dette er helt horribelt at de kan gjøre slik.

 

Hva er deres synspunkter på dette svaret? Hva bør jeg gjøre? Har sendt "mail" via kontaktskjemaet til ngt 6 januar. Tar vel en stund før jeg får svar vil jeg tro.

 

Er det noe dere synes jeg ikke har forklart godt nok så er det bare å spørre.

 

Helge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg er inne på tanken å skifte, men har igjen noen måneder på bindingstiden også. Den begynner vel på nytt når man tar over ett abb eller ikke?

 

Merkelig at de kommer til å bruke over 1 mnd å oppgradere en sentral..... :nei: Får vente i spenning å se hva de svarer på mailen jeg sendte de. Om jeg får noe svar da...

Lenke til kommentar
Ja jeg er inne på tanken å skifte, men har igjen noen måneder på bindingstiden også. Den begynner vel på nytt når man tar over ett abb eller ikke?

 

Merkelig at de kommer til å bruke over 1 mnd å oppgradere en sentral..... :nei:  Får vente i spenning å se hva de svarer på mailen jeg sendte de. Om jeg får noe svar da...

5408818[/snapback]

 

Tror ikke du trenger å tenkte på bindingstid, da de med STOR sannsynlighet har bryti kontrakten, ettersom du ikke får det produktet du har krav på ift kontrakten. Send en e-post eller bedre ring forbrukerrådet, og spør dem om du kan hoppe ut av forholdet/kontrakten da de "oppgraderer" sentralen, og du derfor ikke har hatt internett fra ngt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...