MysticoN Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Edit: fant ut av denne feilen. men lurer enda på hvorfor jeg får den i post nr 2 nettop innstalert winxp på nytt.. Endret 9. januar 2006 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 får også denne av og til.. er dette bare noe jeg skal drite i eller? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Dette er en melding du vil få siden driveren til musen din tydeligvis ikke er "godkjent" av microsoft. Dette kan i enkelte tilfeller få windows til å bli ustabilt, men det er veldig sjeldent, og i ditt tilfelle er det bare å overse det (mener jeg) Lenke til kommentar
miXer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Dersom du vil ta vekk den driversigneringen som den heter, gjør slik: - Høyreklikk min datamaskin, og egenskaper - klikk på fanen maskinvare - klikk på driversignering - her merker du av i ignorer feltet - og helt nederst krysser du av for å gjøre det til standardinstillinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå