FLarsen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Tenkte jeg skulle prøve meg på noe case-modding. Det blir nok en stund til jeg får startet på selve byggingen (må få jobb og penger først ) så jeg får leke meg litt i SketchUp i mellomtiden. Men uansett: Har sett rundt på en del internettbutikker og klarer bare ikke å finne et helt standard kabinett som jeg kan bruke som rammeverk. Med helt standard mener jeg den typen som er 90° i alle hjørner, uten dør, uten vindu, bare med brett for HK og plass til optiske medier. Skoleversjonen altså. For mye kurver, dører, annet ekstra vil bare gjøre modding mer krevende. Må være midi-tower. Noen som har et navn/en link? EDIT: Skrivefeil i nesten hver eneste post... Endret 9. januar 2006 av FLarsen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har du tittet i prisguiden? Selv ville jeg gått for Raidmax Mustang Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 raidmax mustang har jo allerede et vindu og er nesten helt ferdig casemodda ville kanskje gått for et fattig q tec kabinett og skiftet psuen også modda det , men vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Eller hva med AOpen eller Addtronics (Microplex)? Robuste kabinetter, helt standard og kjedelige. Om ikke kan du jo spørre på skolen om de har noe de kan gi deg, har selv fått masse fra mine skole. Og ellers er det sikkert noen du kjenner, eller kanskje en bedrift som kan gi deg et standard kabinett! Men husk å sjekk om det ATX og ikke AT om det er ATX du trenger, noe jeg regner meg. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har bestilt meg APLUS Case Qubic Det var det beste billig kabinettet jeg kunne finne eller det vil si jeg tror det okei kvalitet siden det er uten psu (medfølgende blir kastet uansett!). skal egentlig bare ha hk brettet og usb porter osv. Jeg får det på onsdag så kan si litt mer om kvalitteten da vis det ikke er andre som har det fra før? Kostet meg 375 på Hardwareshop.no siden jeg får gratis frakt. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Tror jeg satser på et AOpen H500A kabinett. Det har ikke så mye dilldall. AOpen H500A Hvis noen har negative erfaringer med kabinettet så gjerne del dem med meg. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Jeg har et Aopen HX08 til salgs ! Har 2 stk, skal modde det ene nå Nettop begynt Perfekt kabinett for modding mener jeg. Stort og godt inni, hovedkort skuff, og du kan lixom demontere hele kabinettet i enormt mange deler. Skal lakkere, plexiglass, lage et par viftehull, montere trippel radiator på toppen osv osv Nettop vert på biltema å handla utstyr osv.. Endret 11. januar 2006 av exmith2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå