nahojdat Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har bestilt meg 7800GT nå og kommer ikke til å kjøpe nytt skjermkort på lang tid. Hovedkort kommer sikkert til å bli oppgradert før mer tenking på skjermkort. (nye AMD prosessorene og hovedkortene som kommer). Men nytt HK akkurat nå må jeg nesten ha, så derfor noen spørsmål: Er nForce4 Ultra bedre til ett skjermkort enn nForce4 SLI? Mer optimalt eller lignende? Er det kanskje omvendt (SLI bedre enn Ultra)? Eller har de egentlig akkurat samme chipset bare SLI har mulighet for 2 skjermkort? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg ser du skriver at idu kke til å kjøpe nytt skjermkort på lang tid, hvis dette betyr at du sannsynligvis kommer til å skifte skjermkort før du kommer til å kjøpe deg ett til, ser jeg ingenting i veien for at du klarer deg mer enn godt nok med en bedre speccet Ultra-utgave kontra en normalt speccet/bundlet SLI-utgave. De er helt like med unntak av SLI som du nevner. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Var det jeg trodde, er bare synd det er så lite utvalg av ultra HK i forhold til SLI, men får heller la være å tenke på Ultra vs SLI og tenke mer på specs, siden det blir samme ytelse og dermed samme hva jeg går for.. Tusen takk for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå