Gå til innhold

Hvor er Original spill billigst!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-10 11:57, Arvid Klavenes skrev
:


Men hvis du vil ha de enda billigere:





 

Jo greit nok det, men problemet med play er at hvis prisen overskrider 200 norske kroner, kommer en KLEKKELIG tollavgift i tillegg, på minimum 100kr (fordi det er land utenfor norden samt andre avgiftsralaterte bestemmelser, har opplevd dette selv da jeg skulle bestille dvd film til 220kr; det endte med at jeg måtte betale mer enn 300kroner tilsammen for filmen, og da kjøper jeg heller fra et nettsted som opererer uten tollavgifter, som http://www.dv-depot.com :smile:), så da er maxgrensen for prisen på spill fra play 200kr, og for det får du bare billigspill eller tilbudsspill, m.a.o ikke de nyeste spilla... så http://www.Gamesmix.com er det beste valget her ville jeg tro... :smile: :smile:

 

_________________

ChriZnoSig.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-09-10 17:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-10 17:21, LeD skrev:

Quote:


Den 2002-09-10 16:10, GeCcO skrev:

Kina, Malyasia, Hongkong, Japan er billigste plassen du får spill


 

Hm.. Og det er "original"-spill? Det produseres vel en del "uoffisielle" billig-utgaver av dataprogrammer i disse landene...

 

LeD

 

 

 

det vet du ikke, spillet kommer uten cover men med papir som du legger i et cover (på grund av frakt osv.) spillet ser akkurat som "orginal" hvis du tror at det er piratkopi så kan jo det hende hvem vet, men du vil ikke være is tand og skille det ut fra en såkalt "orginal." Det er verken noen feil med spillet i seg selv eller utseendet, samlet pris var ca. 170kr med frakt

Lenke til kommentar

Har en kompis som kjøpte PSX spill i Bosnia. De "så" ut som orginal spill, men siden han betalte kr 10 pr stykk, så stemmer nok ikke det.

 

Gamesmix er helt ok. Billigst i landet iallefall. Og sist jeg bestilte derifra fikk jeg til og med en søt liten Final Fantasy skjorte. Størrelse Medium dog =I

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...