Zyko Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Skal formater C:, men det var visst lettere sagt enn gjort. Dette skjer visst jeg prøver å formatere igjennom Windows: Og dette visst jeg prøver igjennom cmd: Så hva skal jeg gjøre? Er det noen måte jeg ikke har prøvd? Kan jeg på en måte "force" en formatering eller? Takker for svar! Endret 8. januar 2006 av Zyko Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Seff kan du ikke formatere på denne måten. Du bruker et program på c: som heter Windows og for å formatere c:, må du avslutte Windows ...mao... Du må lage en oppstartsmedie eller putte i Windows CDen for så å ta en restart. Windows XP CDen gir deg formateringsmuligheter hvis du starter maskinen med den i. PS: Husk å boote fra CDen da, og ikke HDD Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei, i og med at operativsystemet ligger på c: disken din, tillater ikke windows at denne blir formatert. Du må nok starte pc'n fra xp-cd og derfra velge enten og ta vekk partisjonen og lage ny, eller formatere denne derfra. **edit slått med noen sek. der ** Endret 8. januar 2006 av olejohnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå