Goliath Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Som emnet spør, kan man kjøre maskinen med skjermen nede. Tenkte på å koble opp en ekstern skjerm. Hva slags instillinger må på/av da?! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja det går det! Gjorde det i allefall jeg når jeg brukte min bærbare som primærdata! Tror det er noe du fikser i strømegenskapene til PCen... Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kontrollpanel -> power options -> Advanced | "when i close the lid on my computer" , "Do nothing" Lenke til kommentar
eekeroth Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som emnet spør, kan man kjøre maskinen med skjermen nede. Tenkte på å koble opp en ekstern skjerm. Hva slags instillinger må på/av da?! 5407841[/snapback] Vær forsiktig! Jeg spurte Acer om dette for en travelmate en gang, og svaret var at "da vil skjermen smelte..." Dette var en P4 utgave. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som emnet spør, kan man kjøre maskinen med skjermen nede. Tenkte på å koble opp en ekstern skjerm. Hva slags instillinger må på/av da?! 5407841[/snapback] Vær forsiktig! Jeg spurte Acer om dette for en travelmate en gang, og svaret var at "da vil skjermen smelte..." Dette var en P4 utgave. 5408943[/snapback] Vel, man kan jo alltid sette slik at bare skjermen skrus av når du legger den ned. Jeg likte ikke at skjermen stod på mens den var nede, og jeg hatet at den slukna når jeg uheldigvis vipper den ned (refleks). Tastene blir litt varme dersom man ikke skrur av skjermen når den er nede. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 derfor er det best å sette det på slik at skjermen slår seg av når du lukker lokket. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som emnet spør, kan man kjøre maskinen med skjermen nede. Tenkte på å koble opp en ekstern skjerm. Hva slags instillinger må på/av da?! 5407841[/snapback] Vær forsiktig! Jeg spurte Acer om dette for en travelmate en gang, og svaret var at "da vil skjermen smelte..." Dette var en P4 utgave. 5408943[/snapback] med tanke på hvor mange rundt om i verden som bruker Laptoppene sine hver dag i dockingstasjoner, så tviler jeg på at det er ett problem. Isåfall ahr Acer ett RIMELIG stor problem med sine maskiner i forhold til andre. Lenke til kommentar
adis Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det er nok ikkje varmen fra skjermen som er det største problemet. Mange laptoper bruker tastaturet som eit kjøpekomponent. Dvs at åpningene på tastaturet blir brukt til å føre varm luft ut av laptopen. Vist du lukker lokket så hindrer du at varm luft føres ut av den. Du kan også risikerer at skjermen smelter, samt eit ustabilt system. Dette gjelder spes. Apple Ibook som i teroien ikkje skal gå an å bruke i lukket tilstand. Har ikkje hørt at andre produsenter bruker denne kjøleløysingen, men du kan alltids høre med produsenten får å vere 100% sikker. Lenke til kommentar
eekeroth Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som emnet spør, kan man kjøre maskinen med skjermen nede. Tenkte på å koble opp en ekstern skjerm. Hva slags instillinger må på/av da?! 5407841[/snapback] Vær forsiktig! Jeg spurte Acer om dette for en travelmate en gang, og svaret var at "da vil skjermen smelte..." Dette var en P4 utgave. 5408943[/snapback] med tanke på hvor mange rundt om i verden som bruker Laptoppene sine hver dag i dockingstasjoner, så tviler jeg på at det er ett problem. Isåfall ahr Acer ett RIMELIG stor problem med sine maskiner i forhold til andre. 5409175[/snapback] Liten presisering her - dette gjaldt Travelmate 630 - 2 GHz P4 (stasjær utgaven) - selv åpen blir den så varm at den er ubehagelig å ha hendene på hvis den jobber tungt. Bl.a. så ligger den ene minnebrikken under tastaturet....(hvis man har 2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå