InsertNumLock Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Lurte på en ting jeg og. Har lagt inn en film og satt prisen til 75 ,- men når jeg laster den opp står det enten 199 ,- eller 0,-. 5512971[/snapback] Hvis du mener prisen online, den som er i den felles databasen, skal den være den prisen denne utgaven av filmen (dvs denne UPC-koden) hadde som listepris da den ble utgitt første gang. Salgspriser og seinere prisreduksjoner skal ikke i den felles databasen, med mindre utgivelsene har ny UPC-kode. Når det står 0,- betyr det at ingen har lagt inn listepris (Profiler er avhengig av at folk legger inn data, Intervocative og deres team sjekker kun etter beste evne der de ikke selv har film/versjon). I din personlige database kan du legge inn/se hva du har betalt, men som sagt, ikke online. 5513040[/snapback] Okey. Takk skal du ha. Lurte på en ting til. Vist jeg kjøper DVDprofiler, kan jeg da skifte Skin på samlingen når den ligger online ? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Lurte på en ting til. Vist jeg kjøper DVDprofiler, kan jeg da skifte Skin på samlingen når den ligger online ? 5513077[/snapback] Så vidt jeg vet er den eneste forandringen du kan gjøre for Online-delen (bortsett fra om Adult synes, og alfabetisk/nummer-rekkefølge/stigende/synkende) at du kan velge blå (som jeg bruker) eller plomme(?)(som du bruker). Dette settes opp i online-delen av kontoen din, og er uavhengig av om du har gratis eller fullversjon. På din lokale database/program kan du derimot laste ned/lage/skifte skins med betalingsversjonen (vet ikke hvilke begrensninger det er på dette i gratisversjonen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå