hdanielsen64 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei Har en p900 som jeg synkroniserer mot pc. Får dog kun til å synce kontaktlisten, og ikke noe annet. Ser ut til at man trenger noen programmer som kan behandle dataene som skal synkroniseres, for eksempel for å kunne ta backup ac SMS og kalender. Noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Ingen som har noen erfaringer m dette? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Du trenger Microsoft Office for å synkronisere det meste. Men SMS er jeg litt mindre usikkert på. Kunne trengt det selv. Lenke til kommentar
Westen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har 1496 sms på min P900 jeg gjerne skulle tatt backup av, noen som vet om et godt program? Lenke til kommentar
Westen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har 1496 sms på min P900 jeg gjerne skulle tatt backup av, noen som vet om et godt program? 6455581[/snapback] Hehe, nå siterer jeg meg selv her, men fant endelig en nettbutikk som selger et backup program! Mytrendyphone.dk virker som en seriøs forhandler, hyperlinker fungerer dog ikke her, men søk på "MA-720 Bluetooth Fone Data Suite", så finner man produktet Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Dette virket jo som en ganske generell dingseboms - en slik funksjon bør vel være innebygget i telefonen uten at man trenger å kjøpe noe? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 jeg mener å huske at det står i brukerveiliedningen til programvaren at mail, adresseliste og mail synkroniseres mot Ms Outlook. Oxygen phone manager skal kunne gjøre dette. Jeg har ikke prøvd det selv men jeg har lastet det opp i dette svaret. (hvis dette er brudd på reglene send en pm). du kan eventuelt sjekke dette søket hos Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå