KiKKA Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) http://sourceforge.net/projects/mylansite ^^ Hva jeg fant etter litt google-søking.. vet ikkje om det er noe tess. har ikke testet det ELLER: http://www.nukelan.com Ikke vet jeg. Endret 10. januar 2006 av KiKKA Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hmm, jeg har laget et fungerende script ( Online ) Jeg kunne godt tenkt meg å forbedret dette på endel områder.. Om jeg fikk noen med meg til å jobbe på det, samt en planlegger/ designer ^^, kunne vi hatt det som et prosjekt, og lagt ut kilde koden gratis, til folk som har lyst på.. Si ifra om dere er interesert, gjerne en pm 5417816[/snapback] Sjekk PM..I'm in Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hmm, jeg har laget et fungerende script ( Online ) Jeg kunne godt tenkt meg å forbedret dette på endel områder.. Om jeg fikk noen med meg til å jobbe på det, samt en planlegger/ designer ^^, kunne vi hatt det som et prosjekt, og lagt ut kilde koden gratis, til folk som har lyst på.. Si ifra om dere er interesert, gjerne en pm 5417816[/snapback] Sjekk PM..I'm in 5418803[/snapback] Eg kan godt være med. IRI-designet treng iallfall ei overhaling. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Hei Kan dere legge ut koden/filene her når det er ferdig koda da? Endret 11. januar 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
robgar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Flott! Selvfølgelig kan vi legge ut iallefall en link til det ferdige prosjektet her Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvordan går det med saken? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Vell, har fått opp en "utvikler" server nå, så nå mangler vi bare å komme i gang *-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå