Hasne Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvor får man kjøpt Tucano second skin til pc'er her i norge? Trenger en til min Acer (36,5x28x4). Eventuelt, er det noen bra sider på nettet der de selger slike? Lenke til kommentar
knut Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvor får man kjøpt Tucano second skin til pc'er her i norge? Trenger en til min Acer (36,5x28x4). Eventuelt, er det noen bra sider på nettet der de selger slike? 5407536[/snapback] Du kan titte hos ucarry: http://www.ucarry.no/ Lenke til kommentar
Hasne Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 takk, har sett der litt. men problemet er målene på pc'n min (36,5x28x4). Er disse second skin veldig tøyelige? hvor mye har man eventuelt å gå på..? Lenke til kommentar
Hasne Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 "Tucano BF-XXL-154 Blk/15.4" Neo Sleeve XXL WS NB" heter den jeg prøver å få tak i. Men det ser ikke ut til at den er mulig å få tak i her i norge eller få kjøpt i nettbutikker i utlandet som kan sende til norge. Noen som veit hvordan jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
adis Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ta turen innom Applestore, dei pleie å ha godt utvalg i Tucano Second skins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå