Dumbo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Mine to NoName RAM brikker tok kvelden nå i dag.. Får ikke instalert win 2k. Har hatt en del problemer med dem en stund. Derfor lurte jeg på hvilke RAM brikker jeg skal kjøpe.. Kjører SDRAM, og skal ikke oppgradere. Så kom med forslag til hvilken RAM jeg skal kjøpe, ikke for dyr. Har et Aopen AK73A hovedkort og en AMD ThunderBird 1,4 GHz.. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Kjøp sdram pc 133. Dei er billigere enn dei gamle modellene uansett. Og vist pcen din kjører pc66/100 nå så fungerer dei brikkene også. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Se på bruktmarkedet om du ser noen bra og billige rambrikker til salgs Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Tenkte litt mer på hvilket merke, er Apacer godt ? Kjører 133-RAM Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Stolt: Har svidd 1 stk. T-bird og 1 stk. xp! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg kjørte 512 mb Apacer minne på mitt gamle a7v133c kort og det fungerte veldig fint. Jeg har kjøpt mye av dette minne hos PS-Data som jeg har montert i PC'er jeg har bygd til meg selv og andre og har ikke hatt noen problemer. PS-Data har solgt dette merket lenge så du kan jo ringe de på support der og spørre om de har mye retur på det eller andre problemer 37253750. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg bestilte netopp Apacer DDR (vet at du skal ha SDRAM..) og har lest litt rundt og funnet ut at de er ganske gode.. Mvh. Dings Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Apacher har rykte på seg for å være veldig bra de. Andre som kan nevnes er Corsair, TwinMOS. Ellers er jo Kingston, Samsung og de "luxus"-brikkene til Corsair veldig veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå