skeletor_ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har selv Koss SB45. Veldig fornøyd med det. Mic'en er super. Har brukt den en del på Skype. Prisen er også overkommelig. På TG05 ble jeg helt i min egen verden idet jeg tok på meg headsetet Hørte ingenting rundt meg når jeg hørte på musikk og spilte CoD med ikke så altfor høy lyd. Blir litt confused når det skjer så mye rundt deg og du ikke hører en dritt Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Godt å høre, er det som er intensjonen. Minst mulig lyd inn i headsettet Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hva med disse Koss? Tror disse spiller fløyta av SB45 for og si det sånn, http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5920 Skader ikke at NetShop.no har dem på tilbud heller. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Mangler desverre mic, har dog ikke presisert dette i første post! Så tusen takk for forslaget! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Til TG er Sennheiser HD280 pro optimalt. Hele 32db demping (det er mye) og tøff lyd. Eventuelt Beyerdynamic DT770 M, som demper ennå mer enn HD280 pro, men koster litt mer. Her snakker vi hørselvern med innebygget hodetelefon Endret 14. januar 2006 av Peterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå