Gå til innhold

Det optimale TG headsettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vulkanuz  Postet i dag, 23:01

  Kjøp steel sound h5...

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=32310

 

Noen grunn til at jeg skal kjøpe akuratt dette?

 

 

Sitter med Koss uten mic, utrolig god å ha på seg. Masse lyd og vanskelig for å høre at folk snakker til deg smile.gif

Har en kamerat som har disse, og han sier det samme. Desverre bor han et stykke unna, så får ikke testa de! Men legge spesielt vekt på det med utesperring av lyd med tanke på støynivået på tg!

 

Utrolig OT:

Har sendt mail til TG mailen Ueland ;)

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar
Snabben  Postet i dag, 23:05

  Anbefaller Sennheiser HD650, men dette koster 3500kr og krever minst et Audigy 4 Pro lydkort om du vil drive det ordentlig uten forsterker.

 

Blir nok litt i heftigste laget, skal ikke ha noe hi-end hi-fi. Men et headsett som spiller brukbart, høyt, klar lyd. Og da selvfølgelig sperrer mye lyd ute!

 

Men syns koss ser veldig passende ut! Med tanke på pris og alt det der. Noen som har noen negative erfaringer med koss headsettet?

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar

som jeg sa: koss sb45... mikrofonklager? *HOST* da har han ikke satt settingsa på fullt i windows... GOD OG KLAR LYD i mikrofonen, og øretelefonene er enda bedre (selvfølgelig)

 

edit: koss er kongen på haugen her...

Endret av enema
Lenke til kommentar

Det finnes bare et sett hodetelefoner. Litt dyre desverre. Her link.

 

Kjøpte et sett i fjor vår. Hadde ikke brukt dem på et par måneder. Skulle ta dem fram og kose meg med litt musikk før jul. Til min store forskrekkelse var bøylen på høyre side brukket. Gikk på Bose butikken og spurte om det var mulig å reparere dem. Fikk til svar at det trengte jeg ikke tenke på. Skulle bare komme med dem så fikk jeg nye! Hva sier dere om slik service?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...