Brøtme Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg er fullstendig nybegynner i fotografering, - noen som kan gi litt konstruktiv kritikk? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Fine bilder, spesielt det første. Men barnet ser litt lei seg ut Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Første bildet var fint ser uten som han lille gutten er veldig redd den marihøna Lenke til kommentar
notnA Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det første bildet her er vel det man kaller et blinkskudd Akkurat passe dybdeskarphet og (etter min mening) riktig plassering av fokus. Mangler likevel det lille ekstra på den tekninske siden. Kunne kanskje blitt kuttet litt i bunnen, men flott komposisjon. Herlig skeptisk uttrykk på barnet, et bilde jeg ville vært stolt av Bilde 2 mangler vel egentlig motiv og var litt grått og kjedelig. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Likte veldig godt det uttrykket i det første bildet! Er bilde med mye følelser i, det liker jeg. Det er en enorm bekymring til stede. Rent teknisk er det helt bra, kunne kanskje skåret bort den nederste delen av bordet, slik at man bare så selve bordplaten og ikke den lille plankebiten som stikker opp. Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 enern var fint, ja, ingenting å si på det.. heter du åsmund? for det gjør jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå