SKAÐI Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg får opp sånn LogitechDesktopMessenger .exe forsøker å få tilgang til internet... hva vil du gjøre....blblbblalblabla Så velger jeg tillat alltid...så skal den forsvinne, men den gjør jo ikke det...den kommer på nytt å på nytt å på nytt...Ikke sånn rett etterhverandre....litt tid mellom...Hva skjer? Slik har det ikke vært før.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 For det første så kan du prøve med bedre emnetittel. For det andre kan du prøve med programvare delen av forumet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 For det tredje finner du bare wannabe moderatorer på denne delen av forumet. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ikke wannabe moderatorer. Jeg bare sier at det var en lite informativ emnetittel samtidig som alle evneveikene på denne delen av forumet ikke klarer å svare på dette... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Rxj0n, du prøver for hardt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Det tragiske her er Rxj0n Endret 9. januar 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det tragiske her er Rxj0n5408026[/snapback] Jeg er IKKE enig i den påstanden! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvorfor skal man klage på folk som sier fra bare? Ikkeno vits å rakke ned på folk av den grunn. jeg fikk opp den mange ganger jeg og! Tror jeg slo av programmet. Jeg merker ikkeno forskjell fra at det er på til det er av. Så bare slå det av Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 For det første: Trådstarter, denne er feilpostet For det andre: Emnetittelen er helt på jordet For det tredje: Innholdet i førsteinnlegget ditt er lite informativt For det fjerde: "Hobbymoderering" som noen kaller det er ikkeno vits - Brukk knappen "Rapporter" hvis det er noe For det femte: HOLD TRÅDENE ON-TOPIC! Jeg vil be samtlige av de som har postet noe i denne tråden lese RETNINGLINJER en gang til, og om nødvendig enda en gang! Tråd stenges, neste gang deles det ut warn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg