anbar Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 BlueCom=BlueDum En nabo i 60 årsalderen bet på julekampanjen til BlueCom. Lett å la seg lure av flotte bannere på T-banan gitt! Idag er oppkoblingsdag. Han har bestilt full pakke inkl ip-telefoni, og med "ekstra-hjelp" fra Blue.com til å si opp den gamle avtalen med Canal Digital. Nå sitter han der, fortvilet og ingenting virker, hverken den gamle eller den nye linjen. ISDN linjen hans gjør visst komplikasjoner, og det var det ikke kommunisert om på forhånd. Nå må han vente fire uker før ISDN blir koblet av. (Har hørt at Telenor tar 1000 kr. for å koble bort ISDN.?) Og hans telefonsentral ligger for langt borte til å få den lovede hastigheten hadde han funnet ut ved henvendelse til BlueCom's kundetjeneste idag. Men det vil bli ordnet senere. La dere ikke lure av BlueCom, dere som allerede har en stabil tjeneste. Og sier du opp din fast-telefon for å bruke IP-telefon må du betale linjeleie i tillegg til den oppgitte prisen. 5417763[/snapback] tja.. nå kommer jeg litt sent med dette, men innenfor fjernsalgs regler (driver med alarm selv) så må kunden opplyses om alle mulige/eventuelle utgifter, hvis det må trekkes strømkabler til f.eks alarm apperatet må jeg som selger betale om jeg ikke har gjort det klart for kunden... bruk 30 dagers angrerett...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå