ostov Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei! Er det mulig å starte en egen relgion/sekt eller noe i den duren? Er det stress? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Om det er stress? :S Ja det er mulig, du må få med mange folk og så kan dere levere inn søknadd om å få statsstøtte. Og om dere blir mange nok kan dere sikkert får pressa inn et par fridager. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Strengt tatt, om du skal få det registrert som en faktisk religion, ja.. Jeg vil tro det. Men om du får med deg et par hundre apeloffer som tror fullt å helt på ditt ord kan du jo starte en sekt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Slå deg sammen med Newt32. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Planen var jo at jeg skulle være guden da. Kanskje litt stress å konventere folk, men jeg kan jo bare tvinge de sånn som i gamle dager... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hvis det blir no lignende vikingtia med tvang,plyndring,voldtekt og eting av masse flein, COUNT ME IN! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Flein, you say? I want in too! Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hvis det du vil er å registrere et trossamfunn så er det fullt mulig, og ikke noe stress. du må være over 23 år og ha med deg minst en person til. såvidt jeg husker er det til fylkeskommunen du skal sende søknaden, og kravene til hva en søknad må inneholde og hvilke krav som stilles for at det religionen skal bli godkjent ligger da på fylkesmannens hjemmesider. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Gale mennsker, jeg sier gale mennesker!!! Når deres dommedag kommer, tenk godt om meg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Får vi spise Psilocybe? 5407598[/snapback] Han er seig, hva med B|Real? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Magic shroooooooooooooooooooms! Nomix, google litt på psilocybe, du. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ouh. Der var ukjent for meg. Men skal vi spise B|Real anyway? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Magic shroooooooooooooooooooms! Nomix, google litt på psilocybe, du. 5407631[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Psilocybe --> hehe, det nicket ble enda bedre nå Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Slå deg sammen med Newt32. 5407272[/snapback] Indeed. Han har både noen av de samme tankene som deg + at han er veldig flink til å overbevise folk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Magic shroooooooooooooooooooms! Nomix, google litt på psilocybe, du. 5407631[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Psilocybe --> hehe, det nicket ble enda bedre nå 5407642[/snapback] Visste dere ikke det? Alltid tenkt på Psilocybe som Psilocybe cubensis Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Søkte etter psilocybe og fikk: Psilocybe: Barsk, selvfølgelig med cowboyhatt, mustasje og i et intetanende humør. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Om det er stress? :SJa det er mulig, du må få med mange folk og så kan dere levere inn søknadd om å få statsstøtte. 5407255[/snapback] Har hørt om en som startet en enmannsreligion. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Etter det jeg husker må man være to stykker for å registrere en ny religion i Norge. I tillegg må religionen være basert på noe som ikke kan motbevises, men det er bare å finne en tilstrekkelig sinnsyk teori, så skulle det ordne seg. Forstandere i menigheter er forresten fritatt fra verneplikt, så dette kan potensielt være veldig fordelaktig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 *innvadere hagen til fwsortern og plukke flein* bah, for mye stress... jeg vil være med i sekta om det blir sånn vikingtid-sak <3 Er du et lost spawn av Tor eller Odin eller noen? Eller kanskje Loke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå