Katarn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er det noen ny hardware som er på vei i nærmeste fremtid som er verdt å vente på? Eller burde jeg slå til nå? Skal ha en kraftig laptop som skal kunne yte bra i de fleste spill. Pris er ikke noe problem. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hadde jeg vært deg, ville jeg ventet lengst mulig! IT verdenen forandrer seg hele tiden, så jo lenger du venter, desto mer får du for pengene! Vent så lenge du kan\orker. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kommer noen nye HP-modeller i januar, februar og mars. Noen av dem ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvis pris ikke er noe problem så er det liten vits i å vente, det vil jo alltid være noe bedre "rett rundt hjørnet". Kjøp og ha det morro i dag du Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 kommer jo altid noe nytt om en stund fremover.. så om du skal tenke sånn, så må du kasnje vente evig nei slå til om det er noe du behøver nå, og du har funnet noe du liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå