exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei. Fant denne linken til et forum. Måtte bare poste linken, noe av det råeste jeg har sett Tipper en del har sett det før... Enormt at noen kan lage noe sånt selv.. Gå inn på forum tråden å se selv: Mother of all Cascades, -100ºc Dual Evap that Cools the Motherboard also!! <------ Endret 8. januar 2006 av exmith2k Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Fy faen Lukter jeg seriøs overclocking? Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Fy faen Lukter jeg seriøs overclocking? 5407210[/snapback] Helt syyykt. Digg å se at de lager alt selv lixom, er jo helt extremt! Å sykeste finnishen på blokkene i begynnelsen av forumet !! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Fy faen Lukter jeg seriøs overclocking? 5407210[/snapback] Helt syyykt. Digg å se at de lager alt selv lixom, er jo helt extremt! Å sykeste finnishen på blokkene i begynnelsen av forumet !! 5407231[/snapback] hehe, ja.. men de har jo utstyr til det og da Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Den var kul, skulle hatt en slik under kabinettet istedet for en "liten" singlestager (f.eks. vapo LS). Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noe av det sykeste jeg har sett Noen som vet hvilket system denne skal kjøle?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 han skal vist kjøle et crossfire-system og sli med GTX 512, det var ihvertfall det jeg forsto etter at jeg leste alt' Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvor har dere funent bilde av arbeide mitt? :§ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvor har dere funent bilde av arbeide mitt? :§ 5410744[/snapback] Man må jo skryte litt av deg når du lager noe så rått Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den var kul, skulle hatt en slik under kabinettet istedet for en "liten" singlestager (f.eks. vapo LS). 5409457[/snapback] Det der er nok kabinettet ja, er ganske stort ser du, sikkert omtrent som 3kabinett på siden av hverandre... JEg har lest hele workloggen for lenge siden men da sleit han med å få skikkelige temperaturer, noen som vet om systemet er opp å går nå? Husker jeg ikke helt feil så skal ha ha, under -100C på 2xgpu og cpu samt hk senket ned i olje som skal kjøles til -20C eller noe... Han har også et integrert varmeelement i evaporatorene, og et system som gjør at pcen slår seg av en gang i døgnet og varmeelementene varmer opp evaporatorene slik at han blir kvitt problemet man får når man går under ac. -60. Da "fryser" olja fast i systemet og ender opp med å blokkere kapillærrøret... (tror jeg ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, han fikk det det til, gå å les de siste sidene unOkai, det er helt rått at han fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå