Jtand Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Vurderer å kjøpe Pioneer VSX-915 surroundreciever. Noen som har kan anbefale fronthøyttalere som passer fint til denne? Endret 8. januar 2006 av Jtand Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva slags musikk hører du på? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Litt forskjellig egentlig... Hip-hop Pop Trance Budsjettet vet jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Nå er ikke Pioneer VSX-915 noe veldig kraftig sak. PSB Image T45 vil sikkert gjøre en grei jobb. Eller muligens noe fra Patos sin basic serie. Egentlig bare synsing fra meg, men lykke til med valget Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vurderer å kjøpe Pioneer VSX-915 surroundreciever. Noen som har kan anbefale fronthøyttalere som passer fint til denne? 5407169[/snapback] Jeg skal kjøpe samme receiver, da denne er meget bra. Har fått mye skryt i fagpressen og vant bl.a. en test i DVD & Hjemmekino om jeg ikke husker feil. Hvilke fronter du skal ha avhenger jo av prisklasse, jeg skal selv kjøpe noen rimelig og valget faller derfor på Dali Concept 6, som gir utrolig god lyd for ikke så mye penger. Kom med et prisforslag, så er det lettere å hjelpe deg! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Patos basic 310 ble valgt til årets beste budsjetthøyttaler i Lyd&Bilde. Ta en prøvelytt på de hvis du kan. Kjøp forresten Lyd&Bildes årskavalkade,så får du nok mange gode ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå