minimum payne Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 ja som dere skjønner sitter jeg med ny harddisk og skal bytte c: med denne nye. men hvordan? og selvsagt uten ominnstallering av windows 2000. har prøvd å kopiere filene over men det gikk ikke fordi filene er i bruk. Hjelp? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 huff, nå har jeg brukt win backup til å ta backup av c: til den nye disken, i:. så lot jeg restore funksjonen pakke ut backupen til i: men der stopper det. når jeg prøver å bytte ut c: disken med i: disken så booter ikke win. får bare beskjeden ERROR replace system disk. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hvorfor ikke bare innstallere win på nytt igjen? Hvis det er lenge siden sist du innstallere win vil det jo også være en fin ytelsesforbedring i tillegg til å gjøre alt mye enklere... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 hmm , nå vet ikke jeg hvorfor din versjon av win blir dårligere jo lengre du har den på maskinen din, men det er et prinsipp for meg å ikke omformatere før det er absolutt nødvendig, rett og slett fordi det er ikke 1557 å skulle omformatere for alle småproblemer her i verden, tenk hvis gud hadde tenkt sånn?: Nei nå fungerer ikke verden lengre, tror jeg omformaterer. det må finnes en måte å bytte harddisk uten å slette alt og legge inn win på ny. huff det er dritt å innstallere alle progs på ny, kansje hvis jeg lager bootdisker til win 2000 og prøver å kopiere c: til i: og så ? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Ikke for å være pirkete...men 1557? Sorry, men jeg er overtrøtt :wink: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 ja det er min versjon av "røverspråket" drit i den der , det var bare på kødd, tror ikke de gutta hadde hatt problemer med å bytte c: uten reinnstallering av win. nei er passe amatør på dette med disker, men må jo spørre hær for å få hjelp. la meg nå se igjennom alle ideene dere har kommet med, skal vi seeee,,,, ominnstallere er visst det eneste dere kan? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 hvorfor ikke bare formatere? er det ikke isst(1557) nok? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 åkei fra nå av kan dere kalle meg isst itj. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Prøv å ghoste c disken over på den nye. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 er det bare å søke etter dette ghost programmet? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: minimum payne skrev (2002-09-10 16:01):er det bare å søke etter dette ghost programmet? Du finner det hos symantec.com Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 jippi, formaterte disken, laget bootdisk i ghost, restartet, kjørte ghost , lot programmet kopiere c: til den nye disken, slo av maskinen, tok ut c:, satte inn den nye på samme kabel, slo på , Hepp presto trallllalalalala det virker JUUUHUUUUUUU! fyttikatta så mye kjappere dennne disken er , særlig i loading av spill. nå modifiserte jeg mitt epox8k3a+ mens jeg drev ppå inni den, med en chipsetvifte fra mitt gamle abit kt7 og det fungerte jo utmerket, imårra skal jeg overklokke mere, nå er jeg på 1576 og en prossessortemp på 35 stabilt med min tb 1400. JIPPIIIII, og takk en gang til for hjelpen, ghost er seksstjerners jo Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Last ned eller kjøp Partition magic 7. Enkelt og dritbra program. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 15:37, skrev larsmk:Last ned eller kjøp Partition magic 7. Enkelt og dritbra program. Hvordan gjør man dette med partition magic 7 da? Hadde tenkt gjøre noe av det samme, dvs å ta en cd-kopi av en partisjon med ren installasjon av win innstallert, slik at jeg slipper hele prosessen med å innstallere win neste gang jeg formaterer. Visste ikke at dette var mulig med partition magic. Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Så vidt jeg husker følger det med et program for ghosting/flytting av diskinnhold med Partition Magic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå