Chalciporuspiperatus Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei! Har nettop kjøpt en iPod nano, og er storfornøyd med spilleren! Men min fikk et par riper i skjermen allerede på første dagen uten noe særlig forbruk, noen som har opplevd dette? Så lurer jeg på om noen her vet om et program som tagger sangene du har på maskinen automatisk, oppdaterer bilde osv? Og en ting til, hvordan tar jeg over bilder på iPodden min? Takk Edit: Ja, jeg vet jeg ikke når opp til min egen signatur :!: Endret 8. januar 2006 av zeeq Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det med riper er desverre helt "naturlig" på den. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 NERF! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 NERF! 5407347[/snapback] Hmm? Riper er nok ganske naturlig. Bilde på sanger: Høyre klikk på sangen, og info, og legg til ett bilde. Søk på albumet, og merk alle og legg til bildet. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Bundy, mente ikke album bilde. Men har en mulighet om å legge over bilder og kjøre lysbildeshow på podden fks, dunno hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du går på ipod alternative(høyreklikker på ipoden i itunes, og hvelger hvilken mappe du vil oveføre til ipoden. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ..tipper Nano'en din knekker snart Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ..tipper Nano'en din knekker snart 5410962[/snapback] Ehe, den skal det mye til for og knekke. Knaker jo ikke engang Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 vurderer å kjøpe meg en nano. men hvilken farge skal jeg velge? og skal jeg få den inngravert med navnet mitt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Den svarte riper LETT, den hvite synes ikke ripene så godt, anbefaler også og dra til en butikk og høre på den med et anne theadsett, lyden er bedre enn 4G ipodene. Men de ørepluggene som følger med suger. Anbefaler også iTubes. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Heisann, fikk min iPod nano idag faktisk, og jeg vil ambefale deg iSee Nano.. Det er en gjenomsiktig ètui som du legger nanoen din inni. Da kommer det ikke riper i den, og den er lett å navigere og ser like fet ut! - Men er det noen som vet hvordan du får av dekselet igjen? EDIT: Dekselet koster 200,- hos Apple.no ( Hvor jeg bestilte på iPod og boks ) Endret 12. januar 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå