Salty-B Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei, lurer på om dette skjermkortet er noe bra å kjøpe til mitt system? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307842&cks=PRL Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva er resten av oppsettet ditt da ? Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 se på signaturen min, så ser du det! Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det er nok bra til systemet ditt ja ! men et lite tips : Det er kansje lurt å bytte HK også slik du får pci-express... Både hovedkort og skjermkort er billigere , og du får et større/bedre utvalg i skjermkort! Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Gå heller for x850xt eller 6800GS.. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 dette kortet da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316258&cks=PRL Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ville heller valgt det ja. Kansje du burde se etter demovare på komplett? De har ofte 6800GT agp til 2000 kr der Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Og det vil garantert virke på maskinen min? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 På AGP så er nok ATI ett bedre valg. De tåler bedre bruk av AA og AF. Så hvis du finner ett X850XT el. XT PE så kan du slå på det med den CPUen. Hvis ikke så vil det være over kill. Hvis du følger rådet til en annen her, og bytte HK, så må CPU også byttes det blir dyrt. Men hvis jeg var deg ville jeg ikke betalt for noe over 1500,-, maks 6600GT. Det passer mye bedre til systemet ditt, samt at CPU begynner å bli litt treg, så ett nytt system for å henge med de siste spillene bør det nok spares til mot slutten av dette året/tidlig neste år. Og da er det ikke vits å kaste bort 2800,- kr på ett skjermkort nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå