Gå til innhold

Hvilket headset er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså, nå veit jeg ikke hvor bra det headsettet er , men du betaler for kvalitet.

de jeg viste til er det utrolig bra lyd i, og mic'en er meget bra. Ser ikke så fin ut? ser vel bra ut dem? så sitter de godt på hodet, men det er jo du som skal ha, jeg har allerede :p

Opp til deg, men mitt forslag er og blir Beyerdynamics

Lenke til kommentar

Kan også anbefale Beyerdynamic. Har selv ikke prøvd headsettet som er anbefalt her, men har selv to forskjellige headset fra Beyerdynamic. Kan absolutt anbefale merket.

For andre som er ute etter headset uten mikrofon, så har HiperLAN tilbud på diverse utgående modeller.

Lenke til kommentar

Propaganda:

De hodetelefonene du her viser til er de samme som Beyerdynamic DT231, bare med mikrofon, ikke sant?

Jeg hadde akkurat tenkt til poste et innlegg her om DT231, for jeg trenger noen nye hodetelefoner.

Hvordan er lyden? Bassgjengivelsen, osv?

Jeg skal bruke dem til musikk, alt fra pop og rock til hard metal.

Jeg skal ikke bruke dem fra et anlegg, men fra en Ipod.

Endret av Keyzer28
Lenke til kommentar
Propaganda:

De hodetelefonene du her viser til er de samme som Beyerdynamic DT231, bare med mikrofon, ikke sant?

Jeg hadde akkurat tenkt til poste et innlegg her om DT231, for jeg trenger noen nye hodetelefoner.

5408170[/snapback]

Jeg har beyerdynamic dt231 og er storfornøyd. Spurte her en gang i tida jeg og og da fikk jeg tilbakemelding om at det var et av de beste for under tusenlappen, og det tror jeg på. Bassgjengivelsen er veldig bra balansert, ikke no portapro-drønning her i gården, men ren fyldig bass. De har vel en impedans på 32ohm, burde funke greit på en ipod.

Lenke til kommentar
Propaganda:

5408170[/snapback]

jeg har ikke noe å utsette på de, lyden er knall bra imo, bassen er deilig og ikke for bråkete.... vel verdt penga! :thumbup:

Lenke til kommentar

Låner tråden litt...

Er ute etter hodetelefoner til psp'n min, altså noen som er lett og ta med osv...

Har tenkt på Koss sporta pro og porta pro.. Hvilken av de vil dere anbefale?

Og finnes det andre som er like bra i den prisklassen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...