raaaay Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Heysann.. Kikka etter et billig vann system, så fant jeg Thermaltake Big Water Vannkjøling Kit på Mpx.no, er det kittet brukanes? Skal ikke ha superkjøling, men har tenkt å klokke litt, har lyst på vann ikke vifte Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Heysann.. Kikka etter et billig vann system, så fant jeg Thermaltake Big Water Vannkjøling Kit på Mpx.no, er det kittet brukanes? Skal ikke ha superkjøling, men har tenkt å klokke litt, har lyst på vann ikke vifte 5407056[/snapback] Kanskje prøve å søke før du poster denne? Den store TT BigWater threaden Lenke til kommentar
raaaay Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Beklager den , men takker for svar! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hvis man skal ha vannkjøling burde man gå for komponenter med litt mere kvalitet. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hvis man skal ha vannkjøling burde man gå for komponenter med litt mere kvalitet. 5407582[/snapback] Stemmer det. Men TT Bigwater er et helt ok vannkjølings sett for nybegynnere Passe fin temp også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hadde tatt dette http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...TEC04&mcat=c474 istedenfor hvis du hadde hatt penger til det, les den egne Bigw. TT tråden for det...noen går det bra med andre ikke. Med meg gikk det bra med, men jeg skifta fort da. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hadde tatt dette http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...TEC04&mcat=c474istedenfor hvis du hadde hatt penger til det, les den egne Bigw. TT tråden for det...noen går det bra med andre ikke. Med meg gikk det bra med, men jeg skifta fort da. 5408122[/snapback] Mange som får problemer med det, men jeg kjenner et par stykk som har det, å dem har aldri hatt no problem lixom. Er et utrolig billig sett. Får hva du betaler for. Men jeg hadde aldri kjøpt TT bigwater selv første gang, hadde ihvertfall fått tak i noe annet enn TT Bigwater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå