Greez Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Jeg hørte en sang på barne tv(husker ikke hva programmet heter) til en kammerat for noen dager siden, og lurer på hva sangen heter. Har synget den inn.Vær så snill å si hva den heter:) lalal2.wav Endret 8. januar 2006 av Greez Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Åja, det er er sangen "Your'e pulling my leg", av "The b***sh**s" Lenke til kommentar
watchman Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) gidd useriøse svar da.. hjelp han istedet for å tulle! jeg tror det er jul i skomakergata jeg, vennen Endret 8. januar 2006 av watchman Lenke til kommentar
Greez Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Kutt ut å svar useriøst da! Trenger å vite hva sangen heter! Var vist ikke jul i skomakergata nei:( Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så du mener å antyde at det der var seriøst ment? Ærlig talt.. Lenke til kommentar
Greez Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Ærlig talt... Alle er jo ikke like flinke til å synge da! Man greier jo å få med seg ''pointet'' i sangen ved å høre den. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jojo, har jobbet som musikklærer i 20 år, og hørt mye rar "sang" men når du midt inne i sangen låter som en krysning av en ku og en black-metalvokalist, og det tydeligvis er gjort med vilje, regnet jeg med at du ville ha tullesvar. Men til saken- da aner jeg ikke hvilken sang det er. Lenke til kommentar
watchman Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hadde du vært musikklærer i 20 år hadde du neppe lagt inn en slik remse i forslaget ditt med bannord som må sensureres så kraftig. vennligst hold deg til seriøsiteten her.. jeg prøver på ny: Et puslespill theme Lenke til kommentar
Greez Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Så fint da:) Sangen er ''ok'' den, man greier jo fint å igjenkjenne sangen fra barneprogrammet. Synes du jeg låter som en ku?!? det var jo veldig teit sagt synes jeg. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Selvsagt ble dette veldig teit når jeg trodde du tullet, og svarte deretter, og så var det på ikke ment som en spøk. Forøvrig har jeg ikke påstått at du låter som en ku. Beklager så mye, det var ikke meningen å fornærme noen. En hver fugl synger med sitt nebb. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Lurer du på hva sangen heter? Spør her. Denne blir nok stengt så du burde prøve lykken i den tråden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Lurer du på hva sangen heter? Spør her. Denne blir nok stengt så du burde prøve lykken i den tråden. 5408767[/snapback] Ganske korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg