watchman Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Sliter kraftig med min kjære venn pc'n for tiden. Tingen er at når jeg spiller WoW, så kommer det en type sorte streker i grafikken som ikke skal være der, så går pc'n i sovemodus. nå er saken den, at jeg har testet skjermkortet mitt i flere pc'er, uten at dette problemet har oppstått der. har også testet med ny og bedre strømforsyning uten at dette hjalp noe. har prøvd flere spill, uten hell.. og samme problem oppstår der.. noen som kan ha noen greie på hva som kan være den faktiske årsaken? har sjekket tempratur på hele pc'n både i skjermkort hardisker osv , men det ser ut til at gradern er ved normalt. skjermkort: 6800gt cpu: 2.8 intel 400w northQ strømforsyning.. Endret 8. januar 2006 av watchman Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hva mente du med 35grader i hele pc'n? sjekk hvor varm prossesoren er når du har spillt en stund Lenke til kommentar
watchman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 bare at det ikke er et varmeproblem i pcn. prosessoren er i god behold etter mange timers spilling. Lenke til kommentar
watchman Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 har nå tatt samples fra problemet mitt i Cs:Source, slik at dere får se hvordan det utvikler seg etter litt spilling. det dokker opp noen stråler, og disse kommer og forsvinner hele tiden etter litt spilling... vet noen hva dette kan være ? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 merkelig... tror dette heller er et driver problem..linjene følger jo lys linjene... oppdatert til nyeste skjermkort driver www.guru3d.com ? Lenke til kommentar
watchman Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) ja det er oppdaterte drivere, lastet ned fra www.nvidia.com ja, ikke sant? jeg har spekulert endel, er dette det som kalles "artifacts"? hm.. opplever dette i WoW og endel andre spill.. det er utrolig plagsomt... hva kan være feil? Endret 13. januar 2006 av watchman Lenke til kommentar
anbar Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 send en mail til din skjermkort produsente/ skaff deg rma så du kan få et nytt kort.. Lenke til kommentar
watchman Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 takk for tipset, skal sende mail omgående. takker! .. - hva mener du med rma? Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Prøvd å sette AGP FastWrite til "off"? Fikk det samme problemet (minus sovemodus) når jeg bytta fra 6600GT til 6800GT. Installerte RivaTuner og satte FastWrite til off, null problemer etter det -A Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 takk for tipset, skal sende mail omgående. takker!.. - hva mener du med rma? 5526062[/snapback] beklager aqt jeg er treg, rma er en nummerkode som produsenten din gir deg når du skal sende inn varen. dette fordi det er lett å miste varer i et kaotisk system, og at du selv kan se hvor langt den er kommet... etc.. rma nummeret skal skrives tydelig utenpå pakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå